مزیت های استفاده از ابزار گوگل آنالیتیکس Google Analytics
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت 1-بدون پول بودن گوگل آنالیتیکس

بدون پول بودن این ابزار میباشد که آن را به مهمترین ابزار تجزیه و آنالیز دیجیتال تبدیل نموده است.با استعمال از ابزار Google Analytics می‌توانید میزان دارایی قابل قبولی را در منابع مهم دیگر سپرده گذاری نمایید.

2-گردآوری اتوماتیک اطلاعات
Google Analytics داده ها و داده هایی مهمی را برای شما مهیا می نماید تا بتوانید تلاش سایت خویش را به طور بدون‌پول به حداکثر برسانید
این داده ها که داده هایی از سایت شما می باشند قیمت متعددی دارا هستند.نکته حائض اهمیت در به کارگیری از ابزار گوگل آنالیتیکس تخصص نیاز داشتن برای استعمال از این ابزار گران بها میباشد.

دیگر مزیت این ابزار این زمینه میباشد که داده های مو جود در Google Analytics نیاز مارا به Google Docs یا این که Spreadsheets کاهش می‌دهد.

تنظیمات و نصب نخستین این ابزار عمل رنج وجود ندارد صرفا کافیست یک قطعه کد جاوا اسکریپت که گوگل در مشت شما قرار می دهد را در نصیب تحت صفحه های وب سایت خویش قرار دهید.

بعداز قراردادن این قطعه و آمدن استفاده کننده به آن برگه گوگل داده ها لازم در امر خلق یوزرها را به گوگل آنالیتیکس شما ارسال می‌نماید.

با این فعالیت ، Google Analytics حاذق خواهد بود تا به صورت اتوماتیک اطلاعات را از سایت شما توده آوردی نماید و پس از جور بندی آنان در قالب یک گزارش به شما ارائه کند.

برای فراهم نمودن اطلاعات و گزارش ها لازم وجود ندارد شما هیچ اقدامی انجام دهید. Google Analytics تمام امور را برای شما انجام می‌دهد.

و این قابلیت را برای شما آماده می نماید تا فورا و فارغ از هیچ سیرتکامل تأخیری به گزارشات خویش دسترسی پیدا فرمائید.

3-تولید گزارش های سفارشی
در Google Analytics ، میتوانید گزارش های متعددی را ساخت نمائید یا این که حتی میتوانید گزارش سفارشی گردیده خویش را با به کار گیری از رابط drag and drop بسازید.

میتوانید بعد ها و اندازه گیری ها را تعیین کرده و تصمیم بگیرید که چه طور بایستی این گزارشات به طور درست اکران داده شوند.

4-مخلوط سهل و آسان با ابزارها و سیستم استدلال های دیگر
یکی‌از دیگر از خصوصیت های شایان توجه Google Analytics این میباشد که می قدرت آن را به راحتی با بقیه ابزارها و سیستم دست اندرکاران ترکیب کرد.

صحیح مانند بقیه سرویس ها Google ، Google Analytics یک رابط کاربری بدیهی با به کارگیری سهل و آسان به یوزرها خویش ارائه می دهد.

این ابزار خیر صرفا در ورژن دسکتاپ به خیر و خوبی فعالیت می‌کند، بلکه از روش برنامه خویش در دکان Google Play تماماً قابل به کار گیری میباشد.

مثلا Google Analytics بضاعت ترکیب با Google AdWords را به طور کاربردی و قوی را داراست.

زمانی اکانت AdWords را با Analytics لینک می دهید ، در واقع دو ابزار را رسم می‌کنید و به آن‌ها قابلیت می دهید تا با هم همیاری نمایند.

این عمل ترکیبی دیدگاه عملی را به شما ارائه میدهد که باعث به برد کمپین های AdWords شما خواهد شد.

5-قابلیت و امکان اندازه گیری تجهیزات داخلی تارنما و نظارت کردار یوزرها
در واقع این ابزار بیان می‌نماید که چطور بایستی مشتریان بالقوه خویش را به مشتریان بالفعل تبدیل نمائید در همین راستا اخلاق صحیحی از مشتریان بالقوه شما بیان می‌کند.

در واقع این ابزار بابیان نکات ضعف و اقتدار شما منجر پرورش هرچه بیش تر مشتریان شما میگردد.

خوشبختانه ، Google Analytics به شما اذن می‌دهد تا جستجوهای داخلی وبسایت را یه خرده فردی سازی خیس دنبال فرمائید.

با استعمال از این ابزار میتوانید دیدگاه بهتری در باب آنچه اشخاص در سایت شما کاوش مینمایند ، داشته باشید. با به کارگیری از این نگرش ها ، می‌توانید بر این شالوده تغییرات لازم و یا این که افزودنی های لازم همت تارنما خویش را بهبود دهید

6-کاهش نرخ بانس ریت یا این که نرخ پریدن
نرخ پریدن یک کدام از مهم‌ترین معیارهایی میباشد که به درصد بازدید کننده هایی که وبسایت شمارا بعد از بازدید از صرفا یک برگه شکاف می نمایند ، اشاره دارااست.

علاوه بر این ، کاهش این نرخ تا حد ممکنبرای بهینه سازی وب سایت شما بسیار مهم میباشد.

اکثری از صاحبان سایت ها شاهد ترافیک عظیم در وبسایت خویش می‌باشند ولی نرخ تبدیل بالایی ندارند و یا این که بهتر میباشد بگوییم بانس ریت یا این که نرخ پریدن بالایی دارید.

این بدان معنا میباشد که بازدید کنندگان به وبسایت شما می‌آیند البته آنچه را که درپی آن می‌باشند را پیدا نمی‌کنند. گوگل آنالیتیکس به شما در یافت کردن این عوارض امداد بسیار متعددی مینماید چون عامل این حادثه قادر است این باشد که تارنما شما به صدق باصرفه نشده میباشد یا این که شاید برگه فرود شما به اندازه کافی دیدنی وجود ندارد.

بنابر این با استعمال و بررسی گزارشات این ابزار می توانید موجب کاهش نرخ پریدن یا این که بانس ریت در سایت خویش گردید و به بهینه سازی وب سایت خویش کمکی بسیار متعددی داشته باشید.

7-آشنایی ظریف مخاطبان خویش
شما با استعمال از گوگل آنالیتیکس می توانید آشنایی دقیقی از سن ،جنسیت ،علایق ،جور دستگاه محل ورود مخاطبان خویش را پیدا فرمائید.

با استعمال از Google Analytics ، میتوانید داده های ارزشمندی را راجع به مخاطبان خویش کشف فرمائید تا مشخص و معلوم فرمایید که کدام شبکه ها بیشترین ترافیک را به سایت شما هدایت می نمایند.

بخش مخاطبان داده ها متعددی درباره ی کسانی که از تارنما شما بازدید مینمایند را در اختیاز شما قرار می‌دهند اطلاعاتی مانند سن ، جنسیت ، علایق ، دستگاه ها و مکان آنها را به شما، ارائه می‌دهد.

همینطور داده هایی را در امر روش ی هدایت کاربرانتان را به وبسایت شمارا در اختیارتان قرار می‌دهد.داده هایی از گزاره سن , جنسیت, علایق, گونه دستگاه محل ورود, حالت مکانی و بقیه داده ها مایحتاج برای ادراک بیشتری از مخاطبان شما.

8-فهم و شعور بهتر از معیار کاربردی بودن شبکه‌های‌اجتماعی گزینه استعمال در حوزه کار شما
شبکه‌های‌عمومی روشی عالی برای انتقال زیاد ترافیک و مشغول کردن مشتریان بالقوه و تبدیل آن‌ها به مشتری بالفعل میباشد، با به کار گیری از Google Analytics ، شما میتوانید مشاهده کنید چه چیزی اعتنا یوزرها را جلب می‌کند و بعد متناسب با آن تبلیغ متبوع خویش را در آن شبکه های مردمی قرار دهید.

برای گزینش شایسته ترین بستر تبلیغاتی برای مشتریان، بایستی دارایی متعددی را برای تبلیغات رسانه های اجتماعی اختصاص دهید.

مثلا: در صورتی‌که حداکثر معیار جذب مشتری خویش را در صورت بوک مشاهده میکنید و واحد سنجش کمتری از ترافیک از روش توییتر اخذ میکنید ،با اعتنا به‌این اطلاعات، می‌توانید دارایی بیشتری را برای صورت بوک و نسبتاً دارایی کمتری در توییتر صرف نمائید تا بتوانبد مشتریان بیشتری را بدست آورید.

با به کار گیری از Google Analytics، میتوانید همت تمام سیستم استدلال های اجتماعی آیتم به کارگیری خویش را چک نمایید. همینطور می‌توانید بازبینی فرمائید که هریک از سیستم دلیل های اجتماعی چقدر برای شما نرخ تبدیل را دارا‌هستند.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: